VRÁCENÍ, VÝMĚNA A REKLAMACE ZBOŽÍ

Vrátit či vyměnit lze pouze zboží nepoužité, nenošené a neprané. Lhůta pro výměnu/vrácení je 14 dní

  • VRÁCENÍ ZBOŽÍ
    Zabalte zboží (ideálně do původního obalu) a k němu přiložte vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.
    Balíček zašlete na adresu Zásilkovny (Brno, Černovice, Cornovova 3 - Dušan Rychtář), přes Českou poštu prosím nic neposílejte!
    Peníze vracíme zpravidla do 7mi dnů po obdržení zboží. O vrácení budete informování emailem.
  • VÝMĚNA ZBOŽÍ
    Vyměnit zboží lze za jinou velikost i barvu.
    K zabalenému zboží nám stačí dát lísteček s těmito údaji - Vaše jméno, číslo objednávky, požadovaná velikost a barva.
    Balíček zašlete na adresu Zásilkovny (Brno, Černovice, Cornovova 3 - Dušan Rychtář), přes Českou poštu prosím nic neposílejte!
    Nové zboží Vám bude posláno do 3 pracovních dnů od doručení balíčku k nám.
  • REKLAMACE ZBOŽÍ
    V případě, že chcete zboží reklamovat, prosím postupujte následovně. Vyskytne-li se na Vašem zboží vada, kontaktujte nás emailem na info@jogujonline.cz a domluvíme se na dalším postupu. Dopravu v případě reklamace hradíme my - zašleme Vám emailem štítek reklamačního asistenta (Zásilkovna) - ten nalepte na balíček a do 5ti dnů jej odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny. Do balíčku vložte vyplněný Formulář o odstoupení od smlouvy, kde uveďte, že se jedná o reklamaci a vadu popište.
    V případě, že reklamované zboží posíláte jiným dopravcem, zpětnou dopravu nehradíme.
  • ADRESA ZÁSILKOVNY: Brno, Černovice, Cornovova 3 - Dušan Rychtář, Domácí potřeby
  • Zboží prosím neposílejte na poštu, jinak vrácené zboží nebudeme akceptovat a bude vráceno zpět odesílateli