VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Zabalte zboží (ideálně do původního obalu) a k němu přiložte
vyplněný Formulář pro odstoupení od smlouvy.
Balíček zašlete na adresu Zásilkovny (Brno, Černovice, Cornovova 3 - Dušan
Rychtář), přes Českou poštu prosím nic neposílejte!
Peníze vracíme zpravidla do 7mi dnů po obdržení zboží. O vrácení budete
informování emailem.
VÝMĚNA ZBOŽÍ
Vyměnit zboží lze za jinou velikost i barvu.
K zabalenému zboží nám stačí dát lísteček s těmito údaji - Vaše jméno,
číslo objednávky, požadovaná velikost a barva.
Balíček zašlete na adresu Zásilkovny (Brno, Černovice, Cornovova 3 - Dušan
Rychtář), přes Českou poštu prosím nic neposílejte!
Nové zboží Vám bude posláno do 3 pracovních dnů od doručení balíčku k nám.
REKLAMACE ZBOŽÍ
V případě, že chcete zboží reklamovat, prosím postupujte následovně.
Vyskytne-li se na Vašem zboží vada, kontaktujte nás emailem na info@jogujonline.cz
a domluvíme se na dalším postupu. Dopravu v případě reklamace hradíme my -
zašleme Vám emailem štítek reklamačního asistenta (Zásilkovna) - ten
nalepte na balíček a do 5ti dnů jej odneste na libovolnou pobočku Zásilkovny.
Do balíčku vložte vyplněný Formulář o odstoupení od smlouvy, kde uveďte,
že se jedná o reklamaci a vadu popište.
V případě, že reklamované zboží posíláte jiným dopravcem, zpětnou dopravu
nehradíme.
ADRESA ZÁSILKOVNY: Brno, Černovice,
Cornovova 3 - Dušan Rychtář, Domácí potřeby
Zboží prosím neposílejte na poštu, jinak vrácené zboží nebudeme akceptovat a bude vráceno zpět odesílateli